Dorianwasowski

avatar

Obserwuje: 2

  • Smerfka30
  • Nowości

Obserwują: 2

  • Erotomen
  • Notatkismih
  • Dorianwasowski 10.12.2014

    Czas zapisu: 2014-12-09 20:26:52

    Pokój: boisko_tonks

    [20:26:52] ** przychodzi Dorian...

    [20:26:52] ** Dorian IP: 5.226.117.2 (sk.elbi.pl)

    [20:26:53] ** wygląda na to, że jesteś tutaj sam(a); poczekaj chwilę, a jeśli nikt nie pojawi się, wciśnij przycisk pokoje, aby przejść do innego pokoju...

    [20:26:53] ** aktualny temat: .

    [20:27:15] ** przychodzi Lily_Ekorre...

    [20:27:15] ** Lily_Ekorre IP: 83.9.179.232 (aced232.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    [20:28:36] ** przychodzi Aline...

    [20:28:36] ** Aline IP: 78.88.115.34 (078088115034.dzierzoniow.vectranet.pl)

    [20:28:42] Lily_Ekorre: <hejhejhejhej>

  • Dorianwasowski 07.12.2014
  • Dorianwasowski 03.12.2014

    Przygotowanie eliksiru…przed praktyką.

    Przygotowanie eliksiru wiąże się z niezbędnym ekwipunkiem, który musimy posiadać.

    Ekwipunek: kociołek, potrzebne składniki(ingrediencje), receptura lub własna wiedza na temat dodawania składników, palenisko, termometr, nóż, deska, waga różdżka, która nie jest potrzebna lecz niezwykle przydatna, niezbędne narzędzia:

    • gogle ochronne

    • rękawice i fartuch ze smoczej skóry

    Aby zrobić eliksir należy znać III prawa Golpalotta:

    I. I prawo Golpalotta mówi, że w eliksirze musi znajdować się dwa razy więcej składników pochodzenia...

  • Dorianwasowski 13.11.2014

    Zaklęcia zakazane zostały zakazane przez MM ze względu na skutki jakie powodują: za ich użycie grozi kara pozbawienia wolności w Azkabanie.

    1. Dysponea Crucor zaklęcie powoduje uduszenie się własną krwią.: Zakazane od Xw przez trybunał Sprawiedliwości w Kent. Obecnie za użycie tego zaklęcia grozi kara 200 lat Azkabanu

    2. Vivus Corpus Mortum-Zaklęcie powoduje ożywienie trupów. Nielegalne od XIV w. wcześniej używane było do wskrzeszania zmarłych członków rodzin. Jednak nie dało się uśmierić ożywionego inferiusa. Obecnie za użycie tego zaklęcia grozi 150 lat.

    3. Non...

  • Dorianwasowski 05.11.2014
  • Dorianwasowski 26.10.2014
  • Dorianwasowski 23.10.2014

    Karta postaci profesor/mieszkaniec



    Imiona:

    Nazwisko:

    Wiek:

    Genetyka: zwykły/wilkołak/półwila/metamorfomag*

    Krew: czysta/mieszana/mugolska

    Pochodzenie:

    Ukończone szkoły:

    Nabyte doświadczenie: Doświadczenie jakie postać nabyła w trakcie pracy w innych placówkach bądź miejscach.

    Funkcja: Funkcja pełniona przez postać w szkole lub Polanie.

    Cechy charakterystyczne: Charakterystyczne cechy postaci ( blizny, tatuaże, nietypowy kolor oczu ). Nie opisujemy tu jak postać wygląda, jaki ma kolor włosów czy oczu. Nie. Tylko cechy, które są nietypowe, wyróżniające postać na tle innych.

  • Dorianwasowski 22.10.2014

    Karta postaci uczeń:


    Link do zdjęcia:

    Imiona:

    Nazwisko:

    Wiek:(klasa1-minimum 16lat

    klasa2-minimum 17lat

    klasa3-minimum-18lat)

    Genetyka: zwykły/wilkołak/półwila/metamorfomag*

    Krew:

    Pochodzenie:

    Nabyte doświadczenie: Doświadczenie jakie postać nabyła w trakcie pracy w innych placówkach bądź miejscach

    Funkcja: np. Uczeń klasy I

    Cechy charakterystyczne: Charakterystyczne cechy postaci ( blizny, tatuaże, nietypowy kolor oczu ). Nie opisujemy tu jak postać wygląda, jaki ma kolor włosów czy oczu. Nie. Tylko cechy, które są nietypowe, wyróżniające postać na tle innych.

    Ekwipunek: To co...

  • Dorianwasowski 21.10.2014

    Klasa1:

    ~Magiczny sport czarodziejó. PSO.

    ~Pojawienie się złotego znicza. Praktyka-szukający.

    ~Piłki w quidiczu.

    ~Boisko.

    ~Ewolucja latającej miotły .

    ~Starodawne gry miotlarskie.

    ~Gra z Queerditch Marsh.

    ~Praktyka-obrońca.

    ~Praktyka-ścigający.

    ~Sprawdzian.

    Klasa2:

    ~Magiczny sport czarodziejów. PSO.

    ~Gra z Queerditch Marsh.

    ~Pojawienie się złotego znicza.Praktyka-szukający.

    ~Boisko.

    ~Antymugolskie środki bezpieczeństwa.

    ~ Zmiany w quidditchu od XIV wieku:

    -Boisko

    -Piłki

    -Gracze

    ~Zmiany w quidditchu od XIV wieku(ciąg dalszy)

    -Przepisy

    -Sędziowie

    ~Praktyka-ścigający i pałkaż.

    ~Praktyka- obrońca.

  • Dorianwasowski 21.10.2014

    SetTalkTable $name user.podanie $word "!podanie"

    ClearTalkTable

    AddTalk $text <czerwony>*Doskonałe podanie!*<czerwony>

    SetTalkTable $name user.podanie $word "!podanie"

    ClearTalkTable

    AddTalk $text <czerwony>*No niestety, nie tym razem. Spróbuj jeszcze raz!*<czerwony>

    SetTalkTable $name user.podanie $word "!podanie"

    ClearTalkTable

    AddTalk $text <czerwony>*Nie mogło być lepiej!*<czerwony>

    ...
11 - 20 z 27

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2017 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.